zaterdag 1 februari 2014

31 dagen Pinterest: dag 21 TV kast pimpen

We zochten al een tijdje een oplossing voor de TV. Hoe leuk om naar te kijken als er wat op is, als hij uit staat is het een lelijk ding. Dus daar wilden we deurtjes voor. Wat ik óók graag wilde was iets kleurrijks én hoge pootjes.

Ik bestelde deze kast: Julia van Wood (echter niet bij deze verkoper). Na héél véél problemen met de kast (onderdelen die ontbraken, latjes die er afvielen, verf die bladerde) kreeg ik als genoegdoening een flinke korting op de kast. Van dat geld kocht ik een super mooi behangetje Ibiza van Eijffinger en dat plakte ik op de deuren, met Mod Podge, een mengsel van houtlijm en water.

Dit is het eindresultaat,:



Eén project, drie Pins gebruikt! 
- Kast
- Behang
- Modpodge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten