maandag 15 december 2014

Knoopjurk Onion 2022

Ik heb een nieuw favoriet patroon: Onion 2022.

Het valt geweldig, alle aandacht op mijn super decolleté, mooie verhoogde taille. Ik maakte hem met een compleet gevoerd pasje, zoals in deze tutorial wordt uitgelegd: Onion-2022-tutorial
Daarmee is de hals super strak afgewerkt. Daar houd ik van. :) Ik heb, na een eerste jurk volledig volgens patroon mét, het rokpand aan de achterkant zónder plooien eraan gezet. Dit bevalt me stukken beter, minder bollingen waar ik ze niet wil.

Ik heb ook de zomerjurk variant gekocht en kan niet wachten tot het zomer wordt, kan ik helemaal los met zomerjersey.

Het stofje is Sakura Dotties in petrol, van Lillestoff. Nu nog een onderjurkje in petrol erbij en ik ben klaar voor de feestdagen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten