woensdag 21 oktober 2015

Winterjurk Roza

Er ligt hier al een tijd een stofje te wachten op een toepassing: prachtige Roza van Znok.

Ik maakte een combi met een geweldige rode blokstrepen sweat van Lillestoff en de heerlijke oranje tricot, die werkelijk óveral bij past.

Het patroon is een verhaspelde Louisa van Compagnie M. De Louisa bijna klaar en gepast, kwam ik er achter dat dit model Mopje niet lekker staat en daarom voegde ik een knopenlijst en capuchon toe. Veel beter. :)

De inspiratie daarvoor vond ik op de pagina van Laralil, een dame die de meest prachtige dingen maakt en in een huis woont waar ik van droom. Ik heb direct haar patronen besteld, daar staan super mooie variaties op, die ik graag zou proberen. Alleen jammer dat ze maar tot maat 116 gaan.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten